piątek, 13 marca 2020

W moim kolorze. Alleluja.

Zielony.

Tak, to prawda, uwielbiam kolor zielony. Obok granatu i turkusu, to po prostu mój kolor. Choć tym razem miałam lekkie zawirowania, to odcień nie ten, to kwiat nie ten, ale jak to się mówi "jakoś poszło". Tak już świątecznie.









Zieloną karteczkę z kogutkiem posyłam na wyzwania:

  1.  Wyzwanie cykliczne- Graj w zielone 
https://klub-tworczych-mam.blogspot.com/2020/03/wyzwanie-cykliczne-graj-w-zielone.html?fbclid=IwAR0WtccS3ivNrxqFWdjOCuaH4mjTl4rYKnip3gOadCzLgBg_lhXu9tXSveA  












Pozdrawiam 
Hania 

8 komentarzy:

  1. Piękna karteczka :) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zielona karteczka :-). Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zielona karteczka. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna karteczka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie, a kogucik urzekający ;-) Dziękuję za udział w Zielonym wyzwaniu bloga Tworzę w jednym kolorze- DT Żaneta

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca, dziękuję za udział w zabawie na blogu Tworze w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba :) Dziękuję za udział w zabawie Tworzę w Jednym Kolorze i życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...