poniedziałek, 1 marca 2021

Lift. Kartka z shakerem.

Witajcie w marcu.

 Pokusiłam się o wykonanie liftu pracy Moniki Conca wg instrukcji, którą znajdziecie TU

Jest to kartka z shakerem, którą w całości wykonałam z papierów ScrapAndMe z kolekcji Especially For You oraz z dodatków do wycinania z tej kolekcji. Kwiatuchy zrobiłam własnoręcznie z foamiranu. Tekturka  wianuszka pochodzi od Tekturkowo







Karteczkę posyłam na wyzwania;


Lift pracy na grupie Lubię ScrapAndMe




Wyzwanie #19 "Idzie wiosna"

 Użyłam;

Tekturki Wianek Kropki 


Wyzwanie # 65 Dowolna praca z tekturką


Pozdrawiam 

Hania 

17 komentarzy:

  1. Wow! Bardzo wiosenna praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Tekturkowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca, wspaniała kompozycja :) dziękuję Ci za udział w marcowej zabawie Tekturkowo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie i tak kolorowo :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie,cudowne kwiatki:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca ! Dziękuję za udział w wyzwaniu "Miszmasz Papierowy"

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, energetyczna praca😍 Dzięki za udział w wyzwaniu Tekturkowo 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna kartka z mnóstwem kwiatów! Super pomysł z shakerem, bo daje dodatkowy fajny efekt. Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo- Justyna DT

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna praca, cudowne kwiaty. Dziękuję że bawisz się z nami na blogu Tekturkowo. DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna, kolorowa wiosna zawitała na Twojej kartce :) dziękuję za udzial w wyzwaniu Tekturkowo - Marlena

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...