środa, 14 lipca 2021

Wakacyjny layout.

 Pod te wakacyjne wyzwania stworzyłam layout ze zdjęciem męża z minionych wakacji. A co, niech ma:) Kocham morze i podróże nad nie, szczególnie niebieskie odcienie wody i białego piasku. 

Bardzo lubię formę layoutów, bo można troszkę uwolnić z siebie ten cały artyzm. 

Layout stworzyłam z kolekcji Suntastic od Minaty Papers, która idealnie pasuję kolorystycznie do zdjęcia. Dodałam troszkę tekturek, gazę, kulki 3D, muszelki, jest też buteleczka z piaskiem, chrobotek udający wodorosty, korzonki. 















Layout posyłam na wyzwania; 

Wyzwanie #12 - PODRÓŻE MAŁE I DUŻE


16 komentarzy:

  1. Wyszło rewelacyjnie - dziękuję za udział w zabawie ArtBraurki

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny LO! Zawiera mnóstwo detali, oj jest na czym oko zawiesić:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Paper Card:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna praca, mega wakacyjna, dziękuję za zabawę z ArtBrawurką

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny layoucik, bardzo klimatyczny :) Dziękuję za udział w zabawie ArtBrawurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się, kompozycja niesamowita, coś pięknego! Dziękujemy za udział w wyzwaniu ArtBrawurki

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja!!! :) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny projekt, pięknie oddałaś wakacyjny klimat - jestem nim zachwycona :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odjazdowy layout 😍
    Dziękuję za kolejną pracę w zabawie z Paper Card - DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...