niedziela, 18 października 2020

30 urodziny Anny

 Karteczka powstała na 30 urodziny mojej koleżanki. 

Na początku nie miałam pomysłu jak ugryźć ten temat.  

Z pomocą przyszły mi grafiki od Pasjonata Sklep i uwierzcie albo nie, że właśnie tak wygląda Anna :)

  Resztę podpięłam pod wyzwanie KOLOR SZARY + KROPLE DESZCZU + LIŚCIE na blogu Paper Heaven i jest. 

 











Karteczkę posyłam na wyzwania

Wyzwanie październikowe; KOLOR SZARY + KROPLE DESZCZU + LIŚCIE



Wyzwanie #61 "Warstwy"

 

 

Wyzwanie IV Dowolna praca z digi PLUS dorzuć coś extra! 

 

Pozdrawiam 

Hania

10 komentarzy:

  1. Śliczna kartka, świetnie wkomponowana grafika:) dziękuję za udział w wyzwaniu Pasjonaty. DT Wiola

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale trafiłam z grafiką ;) Śliczna praca! Dziękuję za udział w naszej zabawie na blogu PasjonataSklep :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu Od A do Zet- DT Monika.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodka karteczka :) Trzymam kciuki! I w imieniu Paper Heaven papers dziękuję za udział w naszym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. super praca, dziekuje za udzial w wyzwaniu Warstwy

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wpasowałaś tą grafikę, kartka się pięknie prezentuje. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Pasjonaty. Pozdrawiam DT Julia

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wpasowałaś tą grafikę. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Pasjonaty- DT Julia

    OdpowiedzUsuń
  9. Super karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Pasjonaty. Pozdrawiam, DT Beata

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna karteczka, dziękuję za udział w wyzwaniu Pasjonaty. DT Weronika

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...