wtorek, 18 maja 2021

Najdroższej Mamie.

 Kolejna propozycja na Dzień Mamy. 

Karteczkę DL z pudełkiem w kolorze kraftowym od Rzeczy z Papieru ozdobiłam papierami Passion Scrap z kolekcji Musical Spring oraz About You. Wszystkie tekturki (napis, wianek, mama) pochodzą od Tekturkowo, ta Mamy z dzieckiem zauroczyła mnie już jakiś czas temu i wiedziałam, że muszę jej użyć w swoim projekcie. Dodałam ręcznie robione kwiaty z papieru akwarelowego, wstążki  od Old Fashion Ribbon, trochę chrobotka, mikrokulki, 

Kartka powstała jako inspiracja dla sklepu Pasjonata. 














Karteczkę posyłam na wyzwania; 


Wyzwanie #10 - MAMA I JA




Wyzwanie #80 - Dla Mamy





Pozdrawiam 
Hania. 






15 komentarzy:

  1. Przepiękny komplet. Niezwykle podoba mi się wytuszowanie tekturek :)
    Dziękuję, że bawisz się z nami w wyzwaniu Paper Card – DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny komplet :) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy zestaw - dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card DT Barbara

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplet, mama będzie zachwycona 💕 Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Paper Card:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplet ze ślicznymi kwiatami! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Paper Card - DT Joanna-Gio

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna praca- serdecznie dziękuję za wspólną zabawę z Paper Card. Pozdrawiam- Renata.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny, słodki zestaw, pięknie go ukwieciłaś :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...