czwartek, 20 maja 2021

Komunijny wianuszek.

 Wiem, wiem, że do znudzenia te kartki komunijne, ale nic nie poradzę, sezon taki :) 

Tym razem zrobiłam coś nieco innego; format kwadratowy, pudełko (od Rzeczy z Papieru) bez dekoracji. Karteczce zaokrągliłam wszystkie rogi, ubrałam ją w papiery Passion Scrap  z kolekcji Musical Spring, w centralnym miejscu umieściłam tekturkę kielicha z hostią od Misz Masz Papierowy, a wokół niego stworzyłam wianuszek z tekturkowego wianuszka (również miszmaszowy), sizalu, małych kwiatuszków papierowych i z foamiranu, listków, perełek, mikrokulek. 












Karteczkę posyłam na wyzwania; 


Wyzwanie #68 Rozkwitaj


Pozdrawiam
Hania. 


6 komentarzy:

  1. Jaki piękny wianek 💙 dziękuję za udział w wyzwaniu kartkowego ABC i pozdrawiam, dt Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest, pięknie wygląda ten wianuszek :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...