poniedziałek, 10 maja 2021

Wianuszek. Pierwsza Komunia Święta.

Kolejna propozycja Pamiątki Komunijnej, tym razem wybrałam się na spacer, zerwałam kwiaty i uplotłam z nich wianek :)  

Bazę od Rzeczy z Papieru ubrałam w papiery Scrap And Me z kolekcji Blooming Magnolia. Uplotłam wianek z Tekturki od Misz Masz Papierowy , elementów z arkusza do wycinania Blooming Magnolia, małych kwiatuszków z foamiranu. W środku umieściłam hostię od Misz Masz Papierowy. Napis od Misiek Laser pokryłam białym embossingiem. Odrobina sznureczka, mikrokulki oraz ręczne przeszycia. Na pudełku kielich z wykrojnika od I love craft. 











Karteczkę posyłam na wyzwania; 


Wyzwanie majowe


 

6 komentarzy:

  1. Pięknie i delikatnie :). Dziękuję bardzo za udział w Wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaka delikatna 🤩 dziękujemy za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...