sobota, 8 maja 2021

Kochanej Mamie

 Najwięcej wdzięczności za trud powinna otrzymać każda mama, i choć to powinniśmy okazywać każdego dnia, to zbliża się święto, w którym wręczenie małego podarunku choć odrobinę tę wdzięczność okaże. 

Tym razem przygotowałam czekoladownik na dużą czekolade. Bazę od Goat Box ubrałam w papiery Scrap And Me z kolekcji Blooming Magnolia. Poszerzyłam nieco klapkę i kompozycję zbudowałam na tekturce od CraftUla. W centrum umieściłam tekturkę mamy z dzieckiem od Tekturkowo. Kwiaty wykonałam z papieru akwarelowego . Napis od Misiek Laser pokryłam białym embossingiem. Czekoladownik zawiązany gnieciuszkiem od Old Fashion Ribbon. 
















Posyłam na wyzwania; 

WYZWANIE #111 KOCHAM CIĘ MAMO


Hania


10 komentarzy:

  1. Cudnie słodki upominek dla mamy. Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtBrawurki 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki prezent i piękna praca :) powodzenia w wyzwaniu, pozdrawiam Anita DT CraftyMoly:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ cudna, wspaniałe kwiaty 💚🤩🤩
    Dziękuję za zabawę z ArtBrawurka

    OdpowiedzUsuń
  4. Super:) Dziękuje za udział w wyzwaniu Crafty Moly:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny czekoladownik :) Dziękujemy za udział w zabawie Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...