czwartek, 6 maja 2021

Kochanej Mamie.

Nieco inaczej dziś. Przyznam Wam się szczerze, że moja przynależność do DT Pasjonaty skłania mnie do wykonywania projektów, których zapewne bym nigdy nie zrobiła. I tak powstała ta oto babeczka z myślą o Dniu Mamy. Formę i kolorystykę dopasowałam do trwającego obecnie wyzwania Moodboard na blogu Pasjonata Sklep. 

Do wykonania tej babeczki wykorzystałam bazę HDF od Tekturkowo, Wiem, że jej nie widać, ale uwierzcie mi na słowo, że ona tam jest. Papiery to oczywiście Passion Scrap z kolekcji About You oraz Lovely Day. . Własnoręcznie wykonałam róże z papieru akwarelowego, dodałam tekturkowe listki od Tekturkowo i gnieciuszki Old Fashion Ribbon.  Na tylnej ściance wkleiłam życzenia, ale niestety nie pokaże, bo są zbyt osobiste. 








Babeczkę posyłam na wyzwania; 

KoloroTON #34


Hania 

 

6 komentarzy:

  1. Piękny słodki prezent.Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie:)Dziękuję za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł, śliczna jest :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...