wtorek, 4 maja 2021

Budka dla ptaszków.

 Mój dzisiejszy scrapowy twór to eksplozaja weny twórczej. Pomyślałam, że tym razem zrobię coś dla samej siebie. 

I tak powstała budka dla ptaszków z najnowszej kolekcji "Musical Spring" od Passion Scrap. Dodałam troszkę chrobotka, tekturek od Tekturkowo, i własnoręcznie robionych kwiatów z papieru akwarelowego. Projekt powstał jako inspiracja dla Passion Scrap. 



















Posyłam na wyzwania; 

Wyzwanie cykliczne - KWIECIEŃ





Ze sklepiku użyłam; 



Pozdrawiam 
Hania

11 komentarzy:

  1. Obłędna praca:)! Pozdrawiam ciepło dziękując za udział w Majowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny domek 😍 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest;) Dziękuję za udział w majowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna bura kolorów, wspaniały projekt, świetnie, ze stworzyłaś go dla siebie, dziękuję za wspólną zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...