poniedziałek, 3 maja 2021

Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej Joanny.

Kolejna Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej. 
Tym razem to Joanna w pełni będzie uczestniczyć w Eucharystii. 

Dla Joasi przygotowałam karteczkę w formacie DLz pudełkiem, użyłam baz od Goat Box. Do ozdobienia kartki użyłam najnowszej kolekcji "Musical Spring" od Passion Scrap, która jest idealna do tego typu prac. Głównym elementem kartki jest kielich od Crafty Moly . Tekturka różańca i kiści winogrona są od Misiek Laser, natomiast hostia na pudełku od Tekturkowo. Kwiatuchy wykonałam własnoręcznie z papieru akwarelowego. 













Karteczkę posyłam na wyzwania; 



Z produktów dostępnych w sklepie Craft4You, wykorzystałam; do tuszowania kwiatów 

Tusz Distress Oxide Kitsch Flamingo oraz Taśma piankowa 3D - 2mm






Pozdrawiam 
Hania. 

 

3 komentarze:

  1. Piękna, z klasą :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna elegancka i perfekcyjnie wykonana kartka z serii komunijnych! Podoba mi się. Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...