wtorek, 27 października 2020

Młodej Parze

 Ślubna karteczka wykonana na podstawie mapki. Rzadko robię prace wg mapki, bo jakoś nigdy nie umiem się do nich dostosować, ale jakoś poszło. Tekturkę zembossowałam złotem, którą umieściłam na serwetce z wykrojnika, są też kwiaty z foamiranu, trochę koronki, listków. 


Mapka;

 

 







Karteczkę posyłam na wyzwania; 


MAPKI / kartka wg mapki / październik



Wyzwanie cykliczne - PAŹDZIERNIK 

 


Wyzwanie # 61 Dowolna praca z tekturką 

 

Pozdrawiam

Hania

5 komentarzy:

  1. Świetna kartka :) dziękuję za udział w wyzwaniu MAPKI. Pozdrawiam, DT DIY Kwiatkosia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie Ci to wyszło, jak na pierwszy raz brawo. Super kartka.
    Dziękuje za udział w zabawie DIY MAPKI. Pozdrawiam DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  3. Super praca!
    Dziękujemy za zgłoszenie kartki w zabawie w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, elegancka i pomimo tylu dodatków delikatna :)
    DZiękuję za Twój udział w zabawie w Klubie Twórczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, bardzo elegancka!
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...