wtorek, 1 grudnia 2020

Wesołych Świąt

 Świąteczno-zimowe szaleństwo w delikatnym, choć bogatym wydaniu.

 Oto karteczka w formacie DL, na bazie od Rzeczy z Papieru na której pojawia się motyw rogacza, z którym dość zaprzyjaźniłam się w tym sezonie. Ten rogacz to stempel od Small Wingels Shop  

Pojawiają się też poinsecje, które wykonałam własnoręcznie z kalki i ośnieżyłam białym pudrem do embossingu. Tym samym pudrem potraktowałam napis z beermaty.

Użyłam też sporo wyciętych elementów z akrusza Christmas 01 od ScrapAndMe. Użyte papiery to mieszanka Action i Holly Jolly Christmas 10 od ScrapAndMe.









Karteczkę posyłam na wyzwania;


 


Z jak Zima



Pozdrawiam 

Hania.

3 komentarze:

  1. Świetna karteczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC:) Pozdrawiam, Patrycja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka:) Dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC:)

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...