niedziela, 13 grudnia 2020

Wesołych Świąt

 To już druga gwiazdka w tym sezonie. Chodź to kartka w nietypowym kształcie, to wciąż ma formę klasycznej otwieranej kartki z miejscem na wpisanie życzeń. 

Użyłam papierów od Mintay Papers. Napis to digi od Small Wingels Shop. Zembossowane tekturki rękawiczek są od Misiek laser. Użyłam również trzech wykrojników od Craft&You Design; jemioły, jodły i ostrokrzewu. Karteczkę lekko posmarowałam pastą śniegową.

 




 










Karteczkę posyłam na wyzwania;




CARDS - kartka GWIAZDA 

 





KoloroTON #31

 

6 komentarzy:

  1. Śliczna gwiazda w pięknych kolorach -dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo delikatnie i romantycznie,dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskowncicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art. Szczęścia w 2021 roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się to zestawienie kolorów. Śliczna gwiazdka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyszło w tych barwach :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna gwiazdka! Dziękuję za udział w grudniowym wyzwaniu Altiar Art :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...