sobota, 13 lutego 2021

Witaj w domu Braciszku.

 Przedstawiam Wam exploding box wykonany na prośbę starszej siostry, która długo była jedynaczką a bardzo czekała na małego braciszka. Teraz kiedy malec pojawił się na świecie siostra chciała w szczególny sposób przywitać Go w domu. 

Do wykonania użyłam bazy pudełeczka od Rzeczy z Papieru. Użyłam papierów od Mintay Papers z kolekcji "Lovely Day" oraz dodatków do wycinania z akrusza "Tiny Miracle". W centralnym miejscu umieściłam tekturkę 3D Wózka od Crafty Moly. Pozostałe tekturki to; stópki od Tekturkowo, a miś i konik są od Misiek Laser. Kwiaty zrobiłam własnoręcznie. 
















Pudełeczko posyłam na wyzwania:





Otwórz Szufladę w styczniu 

temat"Zabawka"



Pozdrawiam 

Hania



10 komentarzy:

  1. Wspaniały box, bardzo mi się podoba kolorystyka :) Powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca! Cudowne kolorki i kompozycja. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyjatkowy :) dziękuję za udział w wyzwaniu CraftyMoly, powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu "Crafty Moly"

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...