poniedziałek, 8 marca 2021

Mąż & Żona

Dziś przychodzę do Was z moją inspiracją do wyzwania na blogu PasjonataSklep. Trwa tam właśnie IX wyzwanie Bingo.  Stworzyłam prostą karteczkę ślubną sugerując się hasłami; kolor zielony-ramka-koronka. 
Do wykonania kartki użyłam bazy DL od Rzeczy z Papieru, papierów PassionScrap z kolekcji About You. Na owalnej ramce od CraftUla umieściłam tekturkę pary młodej od Misiek Laser. Są też tekturki od Crafty Moly, napis i wianek, który pocięłam, i pokryłam czarnym embossingiem. Są też aplikacje koronkowe i gotowe różyczki.  








Karteczkę posyłam na wyzwanie; 



Pozdrawiam 
Hania

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładna praca, wykonana ze szczególną dbałością o detale. Dziękuję za udział w miszmaszowej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest, bardzo romantyczna :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...