piątek, 16 kwietnia 2021

Pierwsze urodzinki Asi.

 Kolejna Księżniczka w rodzinie miała swoje święto. Asia od Ojca Chrzestnego dostała taki box'ik. 

Do jego zrobienia wykorzystałam bazę na box i nosidełko od Rzeczy z papieru. Papiery są od P13 a dodatki do wycinania od Mintay Papers z kolekcji Tiny Miracle. W centralnym miejscu boxa umieściłam tekturkę 3D od Tekturkowo. Na ściankach bocznych są tektuki; konika na biegunch, dziewczynki i klocków od Misiek Laser. Na wieczku boxa umieściłam shaker cyfry 1 od Tekturkowo, ostatnio te shakery za mną chodzą. Obowiązkowo też gnieciuszek. 


























Box posyłam na wyzwania; 





Wyzwanie #69 - Kartka z wykorzystaniem nietypowej bazy








Pozdrawiam 

Hania. 

11 komentarzy:

  1. Uroczy box :) Świetny pomysł na schowanie pieniążków :) Bardzo dziękuję za udział w Filigrankowym wyzwaniu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny box:) Dziękuję za wspólną zabawę z Filigrankami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny box, dziękuję za wspólną zabawę z filigrankami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny, kolorowy i mega energetyczny box. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pudełeczko. Fajny miałaś pomysł na shaker boxa w jedynce. Fajnie, że wzięłaś udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest uroczy. Ślicznie wyszedł. Dziękujemy za udział w Filigrankowym wyzwaniu. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...