wtorek, 20 lipca 2021

W Dniu Ślubu. E&M

Karteczka na ślub Edyty i Marcina, która z założenia miała być w stylu boho, choć myślę, że wyszło też nieco rustykalnie:) 
Tym razem bazę i wysokie pudełko z okienkiem w kolorze kraftowym od Goat Box ubrałam w papiery Lemon Craft z kolekcji Tomorrow. Dodałam przepiękną tekturkę pary młodej od Kreatywna Pracownia, szydełkowe serduszko od Magdaleny Nowickiej, troszkę chrobotka, lnianego płótna, korzonki. Pokusiłam się również o ręczne przeszycia. 










Karteczkę posyłam na wyzwania: 


Lipcowe wyzwanie Lemoncraft

 


Wyzwanie #82 - "Skrzydła"


ŚLUB


Pozdrawiam
Hania. 



6 komentarzy:

  1. Piękny, delikatny komplet ślubny!!!
    Dziękuję za udział w mojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy, romantyczny i dopracowany zestaw :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful card! Thank you for joining our July challenge on the Lemoncraft Blog. Dt Jasmina

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...