wtorek, 10 sierpnia 2021

Urodzinowe pudełko.

 Dziś przychodzę z pudełkiem na urodzinowy prezent. Tekturowe pudełko ubrałam w papiery Wedding Day od Passion Scrap. Wykonałam kwiaty z papieru akwarelowego na wzór tych z papierów. Pod kompozycją umieściłam tekturkową ramkę od Craft Ula, dodałam dodatki florystyczne, koronkę, zembossowany napis. Z trzech wstążek Old Fashion Ribbon uplotłam warkoczyk, którym ozdobiłam rant wieczka. Jest to inspiracja dla Passion Scrap. 















Posyłam na wyzwania;


August Old Fashion Ribbon Challenge. 




Użyłam 

wstążka
ryżyk 

Pozdrawiam

 Hania. 

6 komentarzy:

  1. Piękna praca! Dziękuję za udział w sierpniowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pudełko;) Dziękuję za udział w sierpniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. elegancko, wspaniale ukwiecone pudełko, dziękuję za zabawę ze scrapkowo

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...