wtorek, 28 grudnia 2021

Torebeczki na upominki.

 U mnie świąteczne klimaty wciąż królują. Dziś mam dla Was torebeczki na drobne upominki, które powstały jako inspiracja dla Passion Scrap. 

Na bazie od Goat Box, stworzyłam dwie różne wersje. W obu użyłam kolekcji Christmas Time, mimo to są zupełnie różne. Jedna w tradycyjnych kolorach świątecznych, zieleni, czerwieni i złota z poinsecjami (wykrojniki te same od Fiori)  z foamiranu. Druga kolorowa, z poinsecjami z kalki. Która wersja podoba Wam się bardziej. 











Posyłam na wyzwanie

Wyzwanie #87 - PREZENT



Pozdrawiam
Hania. 

2 komentarze:

  1. Fantastyczne torebeczki, jestem zachwycona, jak wspaniale je ozdobiłaś :)
    Dziękuję za wspólną zabawę w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny projekt, dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe.

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...