czwartek, 23 grudnia 2021

Torebka na świąteczny prezent.

 Witajcie w tym przedświątecznym czasie. Mnie rozłożyło choróbsko, walczę jak mogę. Ale mimo to przychodzę pokać Wam moją ostatnią inspirację dla Miszmasz Papierowy Sklep do trwającego obecnie wyzwania pt Dowolna z tekturką. Możecie stworzyć każdy rodzaj pracy, jedynym warunkiem jest użycie tekturki. Ja będąc jeszcze w świątecznej aurze ozdobiłam torebkę na świąteczny prezent. 

Papierową torbę ozdobiłam papierem w dechy od Scrap And Me, na min stworzyłam wianek świąteczny z gałązek wyciętych wykrojnikami od Craft&You Design, wycinankami z Flora Book 3 od Mintay Papers. Do tego gnieciuszki od Old Fashion Ribbon. W środku wianka umieściłam tekturkowy napis oczywiście od Miszmasz Papierowy, który potuszowałam na zielono i pokryłam konturówką 3D. 








Posyłam na wyzwanie

Wyzwanie #87 - PREZENT



Pozdrawiam
Hania 

2 komentarze:

  1. Cudne opakowanie, uwiłaś wspaniały wianek :) Dziękuję za wspólną zabawę w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna trorebeczka, dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe.

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...