sobota, 12 lutego 2022

Męski exploding box.

 Hejka. Luty coś nie chce mi odpuścić, na szczęście Wasze zamówienia i inspiracje trzymają mnie w ryzach. Mam dziś dla Was do przedstawienia moją inspirację dla sklepu Craft Corner, a jednocześnie urodzinowy box dla mężczyzny który kończy 40 lat. 

Box powstał  na czarnej bazie Goat Box, z papierami P13 Free Spirit. Na wieczku shaker 4 0 od Tekturkowo, w środku tort od Crafty Moly a na nim cyfra 40 , która jest pozostałością  po shakerze z wieczka. Na ściankach znalazł się rower i narzędzia Crafty Moly, mikrokulki, barwiona gaza, a także wycinanki z arkusza z kolekcji oraz z bloczka Men's World od Craft O'Clock. 










Pozdrawiam

Hania. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...