sobota, 12 marca 2022

Kartka na roczek.

 Dziś wyjątkowa karteczka, na roczek mojej chrześnicy, jedocześnie inspiracja dla Craft Corner. 

Kartka powstała na bazie DL i pudełku z owalnym okienkiem od Goat Box, z papierami Craft O'Clock z kolekcji Hello Little Girl. Do kolekcji wykonałam kwiaty z papieru akwarelowego, do tego wstążka Old Fashion Ribbon. Cudny tekturkowy napis 1 Roczek od Miszmasz Papierowy, który potuszowałam pod kolor kompozycji. 








Karteczkę posyłam na wyzwanie; 


D jak Dziecko


Pozdrawiam
Hania 

1 komentarz:

  1. Śliczna kartka i cały komplet. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...