piątek, 23 sierpnia 2019

W przypływie chwili

Kochani,

 

Też czasem tak macie, że brak pomysłu na wykonanie jakiejś pracy a tu nagle kątem oka zobaczycie coś co pobudzi waszą kreatywność, zapali się w głowie jakaś lampka i cyk, już się coś tworzy. Tak było z tą karteczką. Chciałam podziękować koleżance za przysługę, pustka w głowie, nie wiedziałam jak ma wyglądać karteczka, aż tu nagle zobaczyłam temat wyzwania, przypomniałam sobie, że gdzieś tam w zakamarkach różności do tworzenia jest takie małe okienko.. i poszło. 






 Oczywiście karteczkę zgłaszam na wyzwanie 

https://kartkoweabc.blogspot.com/2019/08/o-jak-okno.html?fbclid=IwAR3IIpreMCTtc9Ck3AUPoj19q3Y-Gi5nGrMTjnhUx-bQfVoEJBed2Td4wH4 





oraz

https://infoscrapkowo.blogspot.com/2019/08/wyzwanie-44-z-owadem.html?fbclid=IwAR37AJVBdtRYY14h7gbTLPNQKeRXmpdRRzX54d9ZFXeGKOzgSTS7CEDQy1I






Pozdrawiam
Hania

5 komentarzy:

  1. Oj, dokładnie też tak mam z tą zapaloną nagle lampką 😄 dziękuję za udział w wyzwaniu kartkowego ABC, DT Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna karteczka;) Dziękuję za udział w sierpniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna praca! Dziękuję pięknie za udział w owadzim wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna:)! Dziękuję za udział w Sierpniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna praca, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl, pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...