piątek, 29 stycznia 2021

28. urodziny Anny. Inspiracja dla Pasjonaty.

 Moja kolejna inspiracja dla Pasjonata Sklep. Jej publikację znajdziecie już na blogu Pasjonaty

Karteczka powstała na bazie z Rzeczy z Papieru. Oczywiście z papierów Passion Scrap od Pasjonaty.  Połączyłam papiery z dwóch kolekcji; "Magic Winter" i "Lovely Day". Dodałam również elementy digital z zestawu "Dla mamy" Pasjonaty.  Kwiatuchy oczywiście wykonałam własnoręcznie z foamiranu. Dodałam kraftowe słomki, listki z wykrojnika, serwetkę, wstążkę, cyferki no i oczywiście gwiazdę całego zamieszania, czyli blondwłosą Annę z wykrojnika. 











Pozdrawiam 

Hania 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...