piątek, 29 stycznia 2021

Czekoladownik. Inspiracja dla Pasjonaty.

 Przedstawiam Wam moją inspirację dla PasjotaSklep, która powstała jakiś czas temu. Co prawda jej publikacja jest na blogu Pasjonaty, ale tu też się z Wami nią podzielę. 

Czekoladownik powstał na bazie od Rzeczy z Papieru. Papiery to oczywiście Passion Scrap od Pasjonaty z kolekcji "Lovely Day". Użyłam digi stempelka z zestawu "Dzień Babci i Dziadka" od Pasjonata Digital. Kwiaty wykonałam własnoręcznie z foamiranu, które lekko pokolorowałam suchymi pastelami i opruszyłam brokatem. Jest również tekturka od Crafty Moly, napis od Misiek Laser, listki, koronka i wstążka gnieciuch. 










Pozdrawiam 

Hania 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...