poniedziałek, 15 marca 2021

Najlepsze życzenia.

Kartka z rodzaju; na każdą okazję. Bardzo ostatnio przypasowały mi papiery Scrap And Me, których użyłam też tym razem. Dziś wykorzystałam kolekcję Amidst the Roses  i pod jej kolorystykę stworzyłam kwiatuszki z foamiranu, na których usiadł mały motylek. Na środku umieściłam shaker od Tekturkowo, który w środku wykleiłam papierem i uzupełniłam cekinami i mikrokulkami. Dodałam sznurek i gnieciuszki. 













Karteczkę posyłam na wyzwania; 




Wyzwanie #78 Bingo


Wybrałam linię; 

Kwiaty-Tekturka-Motyl 




Wyzwanie #19 "Idzie wiosna"



użyłam;



 Pozdrawiam

Hania. 

14 komentarzy:

  1. Cudna kompozycja, całość pięknie zgrana :) idziesz jak burza Haniu :) dziękuję, że bawisz się z Tekturkowo :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się Twoje kwiaty. Super praca. Dzięki za udział w wyzwaniu Tekturkowo 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna kartka! Bardzo dopracowana :-) Dziękuję, że bawisz się z nami w wyzwaniu Tekturkowa - powodzenia! :-) DT, Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kompozycja i cudowne kwiaty! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo- Justyna DT

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu rewelacja. Dziękuję że bawisz się z nami na blogu Tekturkowo. DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, pięknie ukwiecona karteczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe, DT Monika Conca

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...