niedziela, 14 marca 2021

Pamiątka Chrztu Świętego dla dziewczynki.

Przychodzę do Was dziś z kompletem na chrzest dla dziewczynki. Zawsze w głowie miałam wizję pracy z szydełkowymi mini ciuszkami i w końcu jest. Ta piękna sukieneczka to dzieło Magdaleny Nowickiej, wielkie ukłony za tak cudne dzieła, bo dla mnie szydełko to czarna magia. Komplet powstał na bazie od Rzeczy z Papieru. Papiery to kolekcja Romantic Beige od PassionScrap. Napis pochodzi od Agateria Craft natomiast ramka od Tektukowo. Wykonałam ręczne przeszycia, kwiaty z foamiranu. Dodałam serwetkę i listki z wykrojników, gnieciuszka, mikrokulki. 












Karteczkę posyłam na wyzwania;




Wyzwanie #78 Bingo


Wybrałam linię; Wstążka-Kwiaty-Przeszycia. 


Użyłam;



Pozdrawiam 
Hania 


14 komentarzy:

  1. Piękna kartka :) dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kompozycja, śliczne kwiaty ❤️ pięknie to wszysko wygląda 🙂Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo. Pozdrawiam DT- Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet. Wspaniała pamiątka ❤ Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna i elegancka kartka, dziekuje za udzial
    w wyzwaniu @tekturkowo

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała pamiątka. Dziękuję że bawisz się z nami na blogu Tekturkowo. DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, wiosenny zestaw, będzie cudowną pamiatką :) dziękuję za udzial w wyzwaniu Tekturkowo - Marlena

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny, słodki zestaw :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...