wtorek, 6 kwietnia 2021

Opakowanie na wino w męskim stylu.

 Witajcie po świętach. Mam nadzieję, że odpoczęliście troszkę i spędziliście miło czas z rodziną.

Dziś przychodzę do Was z opakowaniem na wino w męskim wydaniu. Przyznam Wam się szczerze, że męskie prace mnie przerażają, ale mimo to tworzenie tej pacy sprawiło mi ogromną radość. Jest to inspiracja dla Pasjonata Sklep

Opakowanie to powstało na bazie od Goat Box, z papierów Passion Scrap z kolekcji Another Place. Dodałam mnóstwo tekturek od Crafty Moly (1, 2, 3, 4). Znalazły się również; sizal, koronka, kuleczki 3d, pasta 3D nałożona przez maskę, metalowe elementy. 














Zgłaszam na wyzwanie; 


Pozdrawiam
Hania



11 komentarzy:

  1. Rewelacyjna tytka na butelkę 🥰

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, większość z nas przerażają prace dla mężczyzn ale tu wyszło bardzo fajnie, witam w Wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna praca:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesująca kompozycja, fajnie zaaranżowana przestrzeń! Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne i do tego z klasą :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelka! Świetna, bardzo męska praca ;-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...