środa, 7 kwietnia 2021

Dla wyjątkowego faceta.

Przychodzę do Was dziś z kolejnym męskim projektem. Stworzyłam czekoladownik dla mężczyzny, na podstawie lajwa na grupie inspiracyjnej Magicznego Kociołka. 
Bazę wykonałam sama z papieru kraftowego. Do ozdobienie użyłam papierów PassionScrap z kolekcji Another Place. Umieściłam również tekturkowy zegar, który zembossowałam na czarno, troche gazy zabarwionej na zielono i czystej. 











Czekoladownik posyłam  na wyzwania; 

Wyzwanie na kwiecień. Męski świat. 



Wyzwanie #66 Z napisem i tekturką




Pozdrawiam

Hania. 

8 komentarzy:

  1. Super, witamy w Wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń
  2. Super praca:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super się prezentuje :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo męski czekoladownik! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...