sobota, 10 kwietnia 2021

Witaj na świecie maleństwo!

Mój kolejny dziecięcy projekcik. Kartka powitalna dla chłopca w kształcie butelki. 

Bazę stworzyłam sama, którą ubrałam w papiery PassionScrap z kolekcji "Magic Winter" oraz digi stemple od Pasjonata Digital. Dodałam przecudną tekturkę stópek od Tekturkowo oraz girlandę od Skrapiniec, koraliki, cekiny, sznurek. 
Kartka ta powstała jako inspiracja do trwającego obecnie wyzwania X Nietypowy kształt na blogu Pasjonata Sklep. 













Karteczkę posyłam na wyzwania;

Wyzwanie - D jak Dowolny



Pozdrawiam 

Hania. 

 

8 komentarzy:

  1. Śliczna praca:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Butelka pełna słodyczy :) Wspaniała kartka.
    Dziękuję, że bawisz się z nami w wyzwaniu TwJK – DT AgnieszKa

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest bardzo urocza :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca 😍 dziękuję za udział w wyzwaniu TwJK, DT Monika.

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...