środa, 2 czerwca 2021

Layout

 Witajcie w czerwcu. Dziś sporo prywaty. Dla mnie to miesiąc wyjątkowy. W tym miesiącu mam urodziny, w czerwcu też brałam ślub (w dzień swoich urodzin:) ) . Zawsze lubiłam czerwiec, to był koniec roku szkolnego, czekało się na lato i wakacje. Teraz jak człowiek dorosły, to można tylko powspominać ale też i świętować. Choć kiedyś w Dzień Dziecka się dostawało prezenty a teraz się je daje, ale wciąż jest miło.

I właśnie z okazji Dnia Dziecka powstał layout ze zdjęciami z moją córką. Kiedy jeszcze sama nie tworzyłam, nie rozumiałam sensu tworzenia layoutów. Teraz wiem, że to nie tylko fajna forma w której mogę pokazać moją twórczość ale też kolekcjonować wspomnienia ze zdjęć. A wy lubicie Layouty? 

Ten powstał jako inspiracja dla sklepu Pasjonata. Bazą jest arkusz papieru z kolekcji About You marki Passion Scrap. Są też elementy z kolekcji Musical Spring, ponadto tekturki, kwiaty z papieru, koronak, kulki 3D, listki z białego embossingu na kalce, napisy z wykrojników. 














Layout posyłam na wyzwanie: 


WYZWANIE #112 KIEDY ŚMIEJE SIĘ DZIECKO...




Pozdrawiam 
Hania. 



4 komentarze:

  1. Piękny layout 😊 powodzenia w wyzwaniu Anita DT CraftyMoly

    OdpowiedzUsuń
  2. Super praca. Emanuje miłoscią i nie mozna sie nie uśmiechnąć patrząc na nią :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...