czwartek, 10 czerwca 2021

W dniu 70 urodzin. Lift.

 Dziś przychodzę z projektem specjalnym. Karteczka, którą zaraz zobaczycie powstała jako inspiracja na trwające obecnie wyzwanie na blogu Pasjonata Sklep. Wyzwanie polega na liftowaniu naszych prac, które już mieliście okazję widzieć na blogu. DT jako inspirację również wykonało lifty. Ja miałam przyjemność liftować pracę Marty M. Myślicie że podołałam zadaniu? 




Po czasie karteczka znalazła właścicielkę, została spersonalizowana i zyskała pudełeczko do kompletu. 

Kraftowa baza oraz pudełko to gotowce od Rzeczy z Papieru. Papiery to oczywiście kolekcja Musical Spring od Passion Scrap. A to przecudne serducho wykonane na szydełku to dzieło Magdaleny Nowickiej. Serce to jeden z tych przydasiów, które się posiada i szkoda ich użyć :) na szczęście mam ich więcej.  Jest też tekturkowa serwetka od CraftUla. Tradycyjnie nie mogło zabraknąć wstążeczki Old Fashion Ribbon. 









Karteczkę posyłam na wyzwanie;

Wyzwanie miesiąca czerwca


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...