wtorek, 15 czerwca 2021

Exploding box na Chrzest Dagmary.

 Dziś przychodzę z boxem z okazji Chrztu Świętego dla dziewczynki. Postawiłam na klasykę, czyli odcienie beżu i różu. 

Box i nosidełko to bazy od Rzeczy z Papieru, uwielbiam gotowe bazy, nie wyobrażam sobie już własnoręcznego wykonywania baz, szkoda czasu na to :) Papiery to dwie kolekcje od Passion Scrap; Romantic Beige oraz Love is in the air,  bo jest to jednocześnie inspiracja dla sklepu Pasjonata. Na nosidełku umieściłam digi stempelek od Pasjonata Digital. Na wieczku boxa papierowe kwiaty i wstążki Old Fashion ribbon oraz napis z różowych koralików. Wnętrze boxa zawiera; szydełkową sukieneczkę od Magdaleny Nowickiej, zembossowany napis tekturkowy pod którym kryją się życzenia, scrapki  z wykrojników I Love Craft. Natomiast na środku boxa umieściłam tekturkę 3D od Tekturkowo. 




















Boxa posyłam na wyzwania; 


Pozdrawiam 
Hania




4 komentarze:

  1. Super pamiątka Chrztu Świętego. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny i jakie piękne imię ma dziewczynka :). Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...