środa, 16 czerwca 2021

W dniu ślubu.

Dziś przychodzę do Was z kartką ślubną, która powstała na gościnny występ na bloga sklepu Misz Masz Papierowy. Mam tę przyjemność gościć na ich blogu w ramach wygranego #66 Wyzwania

Stworzyłam kartkę na ślub z przepiękną tekturką tortu weselnego oraz ornamentami marki Misz Masz Papierowy. 
Do stworzenia kartki użyłam bazy od Rzeczy z Papieru, papierów Scrap And Me z kolekcji Amidst The Roses . W kompozycji znajdują się róże z papieru akwarelowego, małe foamirowe kwiatuszki, elementy do wycinania z kolekcji, listki na kalce z embossingu na gorąco, sznurek, półperełki. Pokusiłam się też o ręczne przeszycia. 

















Karteczkę posyłam na wyzwania; 






Pozdrawiam 
Hania 
 

4 komentarze:

  1. Piękna praca.🙂 dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Heaven Papers.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca🙂 dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Heaven Papers

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca.🙂 dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Heaven Papers.

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...