sobota, 10 lipca 2021

Pudełeczko na morskie skarby.

 Dziś przychodzę do Was z pudełeczkiem na morskie skarby. Niejednokrotnie przywozimy z wakacji różne pamiątki, muszelki z nad morza i inne takie, potem nie mamy gdzie tego trzymać. Postanowiłam na takie muszelkowe skarby zrobić pudełeczko a jednocześnie użyć ich do dekoracji. 

Kartonowe pudełeczko okleiłam papierami Passion Scrap z kolekcji Magic Winter( tak, tak, kolekcji zimowej użyłam do letniego projektu :) ), które odrobinę po tuszowałam. Dodałam tekturki w morskim klimacie od Crafty Moly, (1, 2) , muszelki, gazę, grafikę latarni, kulki 3D, sznurek, chrobotek, kamyki. 

Projekt jest inspiracją do najnowszego wyzwania na blogu Passion Scrap pt. Wakacje.  Będzie za jakiś czas w przypominajce. 















Pudełeczko posyłam na wyzwania;



Wyzwanie # 69 Dowolna praca z tekturką



Pozdrawiam 
Hania. 

13 komentarzy:

  1. Piękne, bardzo wakacyjne pudełeczko:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Paper Card:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko pełne skarbów :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card - Aga DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałapraca :) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, jak pięknie się prezentuje Twoje wakacyjne pudełko. Zauroczyło mnie :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie 😍
    Dziękuję za wspólną zabawę z Paper Card - DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudo, jest przepiękne :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Miszmasz Papierowy". Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...