poniedziałek, 5 lipca 2021

Wakacyjny tamborek

 Dziś prezentuję projekt, który powstał na gościnny występ na bloga Craft 4 You, dopasowany do moodboardu z trwającego obecnie tam wyzwania. Wykonałam tamborek w wakacyjnym klimacie z pamiątkami przywiezionymi z wakacji; muszelkami i trawkami oraz pamiątkowym zdjęciem z piasku na plaży.

Tamborek podklejony jest papierem z kolekcji Suntastic od Mintay by Karola Witczak, również z tej kolekcji pochodzą elementy z arkusza do wycinania połączone z elementami z kolekcji Vacation .  Do tego tekturki w morskim klimacie od Crafty Moly, gnieciuszek, wyciski z masy lekkiej, gaza, kulki 3D, płótno. 

Fajny sposób na wykorzystanie pamiątek z wakacji. Ja jestem na tak. 










Projekt posyłam na wyzwanie; 


5 komentarzy:

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...