wtorek, 24 sierpnia 2021

Exploding box na Chrzest Święty.

 Przychodzę dziś z boxem na Chrzest Święty dla dziewczynki. Tradycyjnie jest w kolorach różu. 

Bazę od Goat Box na exploding box z kieszonkami  oraz nosidełko ozdobiłam papierami Passion Scrap, z kolekcji Musical Spring. Na środku umieściłam chrzcielnicę od Tekturkowo, napis od MiszMasz Papierowy, natomiast śpiąca dziewczynka od Twoja Tekturka. Są też elementy z wykrojników I Love Craft; szatka, chrzcielnica i świeca. W jednej z kieszonek umieściłam wyciągany bilecik z życzeniami. 

Jest to moja inspiracja dla PassionScrap. 












Posyłam na wyzwania; 

Wyzwanie #70 Dowolne z tekturką





Pozdrawiam,
Hania.

7 komentarzy:

  1. Piękna praca. Dziękuję za udział w sierpniowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentuje;) Dziękuję za udział w sierpniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfekcyjne wykonanie! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Miszmasz Papierowy.

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...