sobota, 4 września 2021

W dniu ślubu D&R.


Miałam przyjemność wykonać dwie kartki na ślub Dominiki i Rafała, w tym poście pokażę Wam jedną z nich. Miało być różowo i delikatnie. 
Kartkę w pudełku stworzyłam na bazie Rzeczy z Papieru, użyłam kolekcji papierów Paper Heaven Pierścień i Róża.  Tekturka pary młodej to gratis z Tekturkowo, wiec nie wiem czy dostępny. Wianek i gałązki w kompozycji są od Miszmasz Papierowy. 












Kartkę posyłam na wyzwanie; 

Wyzwanie #70 Dowolne z tekturką


Pozdrawiam 
Hania



4 komentarze:

  1. Pięknie ukwiecona praca.Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:)Dziękuję za udział w wyzwaniu "Miszmasz Papierowy".Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...