czwartek, 23 września 2021

Czekoladownik na Dzień Nauczyciela.

 Przychodzę do Was z czekoladownikiem na Dzień Nauczyciele, nie pierwszym i nie ostatnim w tym sezonie. Ten w wersji na bazie kraftowej od Goat Box ubrany w papiery Scrap And Me z kolekcji Vintage Garden . Czekoladownik przyozdobiłam ręcznie robionymi kwiatami z foamiranu, naprzemiennie ułożyłam 2 ramki od Crafty Moly, które wcześniej pomalowałam. Kompozycję lekko opruszyłam czerwonymi mikrokulkami i małymi cekinami. Oczywiście nie mogło zabraknąć wstążeczki Old Fashion Ribbon do zawiązywania pudełeczka. 














Czekoladownik posyłam na wyzwania: 

Wyzwanie #84 - Mapka



Hania. 

6 komentarzy:

  1. Piękny, soczysty czekoladownik :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie:) Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAnMe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. interpretacja mapki, śliczne kwiatki, Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny, pięknie ukwiecony :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...