poniedziałek, 27 września 2021

Ślub ratownika medycznego z pielęgniarką.

 Kolejna kartka z medycznymi akcentami, śmiałam się ostatnio do męża że pożenię całą służbę medyczną:) 

A tak na poważnie powstała kartka ślubna właśnie dla ratownika medycznego i pielęgniarki. Zawsze w tej kwestii boję się, że przesadzę z medycznymi elementami albo w drugą stronę że będzie za mało wyrazisty ten akcent. 

Moja ulubioną DL-ka z pudełkiem od Goat Box tym razem okleiłam papierami Scrap And Me z kolekcji Amidst The Roses, do tego tekturka pary młodej od Twoja Tekturka, tekturka strzykawki i stetoskopu od Fabryka Weny, mój ukochany gnieciuszek Old fashion Ribbon, odrobina koronki, mikrokulki, moje papierowe kwiaty.  Pokusiłam się ponownie na ręczne przeszycia. 














Posyłam na wyzwania; 


Pozdrawiam
Hania. 

3 komentarze:

  1. Pięknie wkomponowałaś ważne elementy, idealnie wyważona całość. Piękna kartka! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Paper Card:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna pamiątka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card. Powodzenia Syla DT.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatowo i delikatnie - świetna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card. Aga DT

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...