niedziela, 3 października 2021

Jesienny layout.

 Przychodzę do Was z jesiennym layoutem, który powstał na Hoplandię, inspirowany tutorialem Doroty Kruszewskiej. 

Ostatnio bardzo polubiłam robienie layoutów. A że jako matka wariatka robię zdjęcia przy każdej okazji mojej córce to na pewnym jesiennym spacerze powstało kilka kadrów z których wiedziałam, że coś powstanie:)  Layout powstał na papierze w dechy z kolekcji Lovely Day 03 od Minaty Papers, wszystkie elementy do wycinania pochodzą z Flora Book i Flora Book 3, również Mintay. Layout zawiera złote dodatki, które są myślą przewodnią tej edycji Hoplandii; tekturki pomalowałam złotym woskiem, również szyszki, czapeczki od żołędzi, listki wycięte wykrojnikami ze złotego papieru lustrzanego, złote cekiny i mikrokulki. Bardzo ubolewam iż zdjęcia nie oddają tego blasku jaki jest w rzeczywistości. Wykonałam również małe dynie z masy lekkiej, które pomalowałam. Jest też granatowy akcent korzonków i ramki wokół zdjęcia, które pasują do koloru getrów:) 









Layout zgłaszam na wyzwanie;

Wyzwanie #71 Tekturka po przejściach





Wyzwanie cykliczne "Nie wszystko złoto co się świeci.."





Użyłam;

Ecoline 508 Prussian blue



Pozdrawiam 
Hania. 

1 komentarz:

  1. Pięknie, cudny, jesienny klimat :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...