niedziela, 12 września 2021

To jest moje miejsce.

Dziś przychodzę do Was z czymś zupełnie innym. Stworzyłam jakby panel na podobraziu. Dawno w mojej głowie tliła się myśl o czymś takim, gdyż z moich zasobów przydasiowych spoglądało na mnie to okienko od Tekturkowa :) Troszkę pochlapałam, pociapałam, dodałam  kwiaty z papieru, tekturkowe listki, które troszkę potuszowałam a troszke zembossowałam. Są cegiełki z pasty strukturalnej i maski, sznurek, i różne dodatki jakie miałam pod ręką. A ta cudna dziewczyna pochodzi z papierów Passion Scrap z kolekcji About You. Takie twórcze wszystko i nic :) 











Zgłaszam na wyzwania: 




 Ze sklepu użyłam;



 

Wyzwanie #25 'Niekartkowo'


Użyłam

Okno HDF 


Pozdrawiam
Hania



8 komentarzy:

  1. Cudowna praca Haniu 😍 pięknie zmefiowane okno 👏 . Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo. Pozdrawiam serdecznie, Wiola DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita praca! Pięknie to wszysko skomponowałaś. Brawo 👏
    Dziękuję, że bawisz się z nami Dt Kasia Tekturkowo

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna kompozycja I kolorystyka, dziekuje za udzial w Tekturkowym wyzwaniu - Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna praca, jestem zachwycoona! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo- Justyna DT

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca! Podziwiam... Dziękujemy za udział w wyzwaniu Tekturkowo

    OdpowiedzUsuń
  6. CUdowna, nastrojowa praca, delikatna nostalgia i piękne pastelowe barwy :) dziekuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...