wtorek, 14 września 2021

Urodziny Piotra.

 Kartki dla mężczyzny to nie lada wyzwanie. Brak kwiatów sprawia, że trzeba się nagłówkować :) 

Tu powstała kartka dla fana podróżowania na rowerze i majsterkowania. 

Bazę kartki  i pudełka krafowego od Rzeczy z Papieru ubrałam w papiery Passion Scrap, z kilku kolekcji, połączyłam Wedding Day- to te niebieskie dechy, Another Place- brązowa warstwa i Travel the World to te ciemno niebieskie elementy. Do tego mnóstwo tekturek, rower. narzędzia, zębatki,  od Crafty Moly oraz napis od Tekturkowo.  Są jeszcze metalowe zębatki, elementy z wykrojników i sizal. 

Kartka ta powstał jako  inspiracja dla trwającego obecnie wyzwania na blogu Pasjonata Sklep. Tym razem tworzymy to tablicy Bingo, wybrałam linię; środek transportu - tekturka - deski. 















Zgłaszam na wyzwanie; 




Pozdrawiam,

Hania. 

3 komentarze:

  1. Świetna propozycja :) powodzenia w wyzwaniu Anita DT CraftyMoly

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba, nasyciłaś ją dodatkami a wszystko idealnie dobrane! Świetna praca! Dziękujemy za udział w zabawie Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...