poniedziałek, 20 września 2021

Ty i Ja.

Tworzycie czasem kartki do mapek? Ta ślubna właśnie powstała na podstawie jednej. Na facebookowej grupie inspiracyjnej marki Passion Scrap co trzy tygodnie bawimy się w tworzenie prac do mapek. Moja kartka jest  inspiracją. Jak Wam się podoba? Powstała oczywiście z papierów marki Passion Scrap z kolekcji Wedding Day .Dodałam tekturkową ramkę od CraftUla, w której jest Digi stempel dopasowany do kolekcji Wedding Day. Kwiaty wykonałam własnoręcznie z papieru akwarelowgo. 












Karteczkę posyłam na wyzwania

4 komentarze:

  1. Piękna kartka, a róże są wspaniale wykonane! W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka, dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, bardzo romantyczna :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...