wtorek, 5 października 2021

Kartka gwiazdka.

 Dziś przychodzę do Was z kartka gwiazdką na roczek dla dziewczynki, którą wykonałam na podstawie lajva Angeliki, który odbył się jakiś czas temu na profilu Paper Heaven. Kartka powstała na urodzinowy konkurs Paper Heaven, ale za jakiś czas dodam tam imię i poleci do pewnej dziewczyneczki ale na razie ciii :) 

Kartka powstała oczywiście z papierów Paper Heaven z kolekcji Pierścień i Róża. Dodałam szejker 1 od Tekturkowo, który pomalowałam i pokryłam preparatem przezroczystych perełek w płynie, do tego szary gnieciuszek Old Fashion Ribbon, odrobina sizalu, różowy sznurek. 








Kartkę posyłam na 

Konkurs Urodzinowy 


Pozdrawiam 

Hania

4 komentarze:

  1. Świetna praca, super ten shaker w cyfrze ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza praca! Bardzo podobają mi się tutaj złote elementy. Pozdrawiam, Magda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka urocza karteczka! Świetny pomysł na shaker w jedynce i tak dziewczynka jest cudna w złotej stylizacji. :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...