wtorek, 5 października 2021

Urodzinowe opakowanie na alkohol.

 Moja dzisiejsza inspiracja dla Passion Scrap to urodzinowe pudełko na alkohol dla mężczyzny lubiącego nosić eleganckie koszule a w wolnej chwili majsterkować. 

Bazę pudełka od Goat Box ubrałam w papiery Passion Scrap z kolekcji Trawel the World, wykonałam malutką koszulę, dodałam mnóstwo tekturek; narzędzia od Crafty Moly, zębatki Paper Card, trybiki Ego Craft oraz samochód od Misiek Laser. 











Posyłam na wyzwanie;

Wyzwanie #71 Tekturka po przejściach


Pozdrawiam
Hania. 

1 komentarz:

  1. Super jest, świetnie się prezentuje :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...