czwartek, 25 listopada 2021

50 Mariusza.

"Skóra, fura i komóra", jak to mówią. A 50 urodziny to wielkie wydarzenie, zatem muszą być na bogato.

Kraftowa DL-ka ubrana w papiery w dechy od Scrap And Me z kolekcji Woods, dodatki do wycinania Craft O'Clock z bloczka  Men's World. Do tego główny element czyli shaker 5 0 od Tekturkowo i dużo złota, które ciężko uchwycić na zdjęciach. 









Posyłam na wyzwanie;

Wyzwanie #27- Bingo!


Linia; Przeszycia - Sznurek - Tekturka
lub Przeszycia - Tekturka - Gaza

Użyłam; Cyfra 5





Pozdrawiam,
Hania



5 komentarzy:

  1. Podziwiam, bo męskie kartki to dla mnie zawsze duży problem. A u Ciebie Petarda . Dziękuję że bawisz się z nami DT Tekturkowo - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fanja kartka! 🙂 Dziękuję za wspólną zabawę w wyzwaniu Tekturkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Piękna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo- Justyna DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna kartka Haniu🥰 Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Męskie prace zawsze sprawiają mi nie lada wyzwanie! Twoja kartka jest wspaniała. Brawo! - DT Tekturkowo

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...