czwartek, 25 listopada 2021

Zimowe pudełeczka.

 Przychodzę do Was z kolejnym świątecznym projektem. Wykonałam w ramach inspiracji dla Miszmasz Papierowy pudełka na drobny upominek w zimowym klimacie. Bazę stworzyłam sama, okeliłam papierami Scrap And Me z kolekcji Frosty Days , dodałam Miszmaszowe tekturki jelonka i gwiazdek, do tego poinsencje z foamiranu z wykrojników od Fiori Aga Cebula, wstążki Old Fashion Ribbon. Lekko ośnieżyłam pudełka pastą śniegową. 













Posyłam na wyzwanie; 

Wyzwanie "W oczekiwaniu na..."

Ja czekam na zimę. 

3 komentarze:

  1. Piękne te Twoje pudełka, wspaniale dopracowałaś wszystkie detale :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne :) Śliczna praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...