piątek, 19 listopada 2021

Magicznych Świąt.

No blogu Miszmasz Papierowy ruszyło właśnie #73 wyzwanie. Tym razem tworzymy do tablicy bingo. Kartka, którą widzicie jest inspiracją do tego wyzwania. Ja wybrałam linie: kwiaty-tekturka-wstążka i stworzyłam kartkę świąteczną z użyciem tekturki "Stroik ze świeczką".

Kartka oprócz wspomnianej tekturki powstała na bazie od Goat Box z papierów Scrap And Me. I tu mix😁 zielony arkusz pochodzi z kolekcji Bright & Soft, dechy to arkusz z Rosy Days a wycinanki pochodzą z kolekcji Holly Jolly Christmas. Można? Można 😂 Do tego własnoręcznie stworzyłam poinsecje z kalki, mój kochany gnieciuszek Old fashion Ribbon , świąteczne gałązki z wykrojników Craft & You Design oraz mikrokulki i kulki 3D.








Pozdrawiam
Hania 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kartka dla dziecka.

 Hej, hej.  Dziś na tapecie kartka dla chłopca. Jakoś tak mam słabość do prac dziecięcych, uwielbiam je robić.  Kartka na kraftowej bazie od...